Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Schiller - I feel you



I feel you

I feel you
In every stone
In every leaf of every tree
That you ever might have grown

I feel you
In every thing
In every river that might flow
In every seed you might have sown

I feel you [5x]

I feel you
In every vein
In every beating of my heart
Each breath I take

I feel you
Anyway
In every tear that I might shed
In every word I've never said

I feel you [4x]

I feel you
In every vein
In every beating of my heart
In every breath I'll ever take

I feel you
Anyway
In every tear that I might shed
In every word I've never said

I feel you [5x] 


Αυτό το τραγούδι το έχω πραγματικά ερωτευτεί. Μου θυμίζει κι εκείνο παλιές στιγμές και με συγκινεί. Με ταξιδεύει στα παλιά και ας ξέρω ότι δεν γυρνάνε, αυτό τουλάχιστον μου γεμίζει τα κενά που έχω. Με κάνει να αναπολώ στιγμές. Οι Schiller έχουν πανέμορφη φωνή και τόσο βελούδινη.. Είναι καταπληκτικό τραγούδι και θέλησα να το μοιραστώ εδώ μαζί σας.
Ελπίζω να το λατρέψετε όσο κι εγώ.. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου