Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2009

Σαββατοκυριακο

Ωραια! Αυριο ειναι σαββατοκυριακο..θα μου πεις..μα καλα ποτε κουραστικες αφου μεχρι προχθες ειχαμε αργειες και διακοπουλες? ! Τι να κανω!! Λησμονησα το Σαββατο..Την μερα off! Τελεια η αισθηση της ξεκουρασης! Και σε ποιον δεν αρεσει!? Δεν σκεφτομαι καθολου το διαβασμα που εχω να κανω..ειμαι πολυ χαλαρη! Δεν με νοιαζει καθολου τωρα.. Διαβαζω και κανω πραγματα που κανει ολος ο κοσμος εκεινη την μερα! Ιδιες υποχρωσεις και δουλειες.. αλλα και παλι ειναι υπεροχα!
Το Σαββατο ειναι η αγαπημενη μου μερα.. και η Παρασκευη, το βραδυ ομως της Παρασκευης ! Η Κυριακη ειναι εξισου καλη αλλα το επομενο ξυπνημα της ειναι πολυ πρωινο.. ασε που ειναι και η επικειμενη Δευτερα και σε προετοιμαζει για δουλεια!
Υπηρχε ενα τραγουδακι που τραγουδουσε η Αλικη Βουγιουκλακη σε μια απο τις αμετρητες ταινιες της..

Κυριακή, γιορτή και σχόλη
να 'ταν η βδομάδα όλη
κι η Δευτέρα να 'ταν μόνο
κανα δυο φορές το χρόνο

Aχ Σαββατοκυριακο!
Παντως ενα εχω να πω.. Πρεπει να χαιρομαστε την καθε μερα που περνα και να μην αδιαφορουμε και βαριομαστε για τις καθημερινες..Ολες οι μερες ειναι ξεχωριστες και οταν περασει η μια, δεν θα ξαναγυρισει.. Γι'αυτο ας τις χαρουμε ολες το ιδιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου