Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

Quotes..



Να με κρατάς σφιχτά στα δυο σου χέρια
και με ένα γλυκό φιλί
να φύγω για τ' αστέρια..

Σ' αγαπώ σαν αξία
και πολύτιμο λίθο
εύρημα και φαντασία
κι όχι έρωτα μύθο.

Σ' αγαπώ με μια αγάπη
που στον χρόνο αντέχει,
σ' αγαπώ με έναν έρωτα
που όρια δεν έχει.

Πως ήταν όλα ψέματα,
πως ήταν παραμύθια
ποτέ μου δεν κατάλαβα,
δεν είδα την αλήθεια.

Μου είπες πως μ' αγάπησες
και έκλαψες μπροστά μου
κι εγώ η χαζή σε πίστεψα
και σ' άφηνα κοντά μου.

Έβλεπα κάθε δάκρυ σου
και ράγιζε η καρδιά μου,
ο πόνος σου ήταν πόνος μου
κι η λύπη σου δικιά μου.

Γιατί ήταν όλα ψέματα;
Γιατί καμιά αλήθεια;
ποιος είναι ο λόγος που έδινες
σε μένα παραμύθια;

Τι έκανα για να πονάω
και για να κλάψω τόσο;
που εγώ τόσο σ' αγάπησα
πρέπει να το πληρώσω;

Λυπάμαι που έφτασα εδώ
και πρέπει να σε σβήσω,
συγνώμη βρε καρδούλα μου
μα δεν θα σε μισήσω..

>Χαμήλωσε τα μάτια σου...
Η νύχτα μην στα πάρει,
γιατί μετράει τ' άστρα της
και λείπει ένα ζευγάρι..
Mπορεί να είναι ελλάτωμα
μα είναι και η μαγκιά μου
παντού και πάντοτε
να γράφω το όνομά μου.

Είσαι το όνειρο που βλέπω κάθε μέρα,
είσαι ο θάνατος που θα με πάρει κάποια μέρα,
είσαι το φως που με βοηθάει να δω,
ένα όμως δεν είσαι... Δεν είσαι εδώ.

Θάλασσα μοιάζει η αγκαλιά σου
ποτάμι γίνομαι να 'ρθω κοντά σου..

Αν ήμουν ένας άγνωστος και ζωηρός κομήτης,
κι εσύ ο πιο υπέροχος, μαγευτικός πλανήτης,
τότε σίγουρα πάνω σου θα ήθελα να πέσω,
και δεν με νοιάζει τίποτα, ακόμα κι αν πονέσω..pan>

Γέλα όταν βλέπεις τα όνειρά σου να γκρεμίζονται, γέλα όταν σε πληγώσει το ψέμα και η κακία, μα κλάψε όταν δεν μπορείς να πεις σε αγαπώ σε αυτόν που αγαπάς!
Δεν αγάπησες, γι' αυτό δεν πληγώθηκες.

Αγαπήθηκες, γι' αυτό πλήγωσες.

..τ ανοιχτα παραθυρια που ανασαινουν την ωρα, η αδειανη καμαρα μου,ενα τρενο που θα ρχετε απο μια αγνωστη χωρα, τα χαμενα ονειρα μου,

Oι καμπανες που σβηνουν, και το βραδυ που πεφτει ολοενα στην πολη,
στων ανθρωπων την οψη, στ ουρανου τον καθρεπτη, στη ζωη μου τωρα ολη..

Όπως ο αέρας αγκαλιάζει τη γη, όπως τ'αστέρια φλερτάρουν το φεγγάρι, όπως ο ήλιος ερωτροπεί σε κάθε ανατολή, έτσι θα ήθελα να είμαστε για πάντα μαζί!!

Αν μου ζητήσους μια νύχτα αγκαλίτσα θα ήθελα να ήμασταν στον βόρειο πόλο...
Μην ρωτήσεις γιατί...εκεί η νύχτα κρατάει 6 μήνες..!

Αν σε πληγώσουν κ' έχεις τη δύναμη να γελάς, τότε δεν σε νικούν, τους νικάς
Ποτε μην αφήσεις τον φόβο της αποτυχίας να σε εμποδίσει να αγωνιστείς..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου